2019. január 1., kedd

Vaníliás, mascarponés szelet

A piskótához 5 tojást szétválasztottam. A fehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. A sárgáját 15 ml olajjal, 20 g DW 1:4 édesítővel és 15 ml vaníliaaromával habosra kevertem. A habot a sárgájához forgattam, majd óvatosan belekevertem 60 g darált mandulát, 20 g búzalisztet, 60 g teljes kiőrlésű búzalisztet és késhegynyi szódabikarbónát. Előmelegített sütőben, 2 db gáztepsi méretű piskótalapot sütöttem, majd mindegyiket elfeleztem.
360 g mascarponét 20 g DW 1:4 édesítővel és 15 ml vaníliaaromával elkevertem. 5 g zselatint feloldottam 20 ml vízben, felmelegítettem és folyamatos keverés mellett a mascarponéhoz adtam. 80 ml tejszínt habbá vertem és a krémbe forgattam.
A piskótalapokat megkentem a mascarponés krémmel, tetejére 1 kocka cukormentes tejcsokit reszeltem és 2 órára hűtőbe raktam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.