2019. július 28., vasárnap

Meggyes, tejfölös süti



130 g margarint 110 g tökmagliszttel, 30 g búzaliszttel és 80 g teljes kiőrlésű búzaliszttel összemorzsoltam. Hozzáadtam 3 tojássárgáját, 50 g tejfölt, 30 g porrá őrölt DW 1:4 édesítőt, 1 g őrölt vaníliát. A tésztát összegyúrtam, elfeleztem és fóliába csomagolva 30 percre mélyhűtőbe tettem. Egy 20 cm-s tortaformát kibéleltem sütőpapírral és belereszeltem az egyik tésztát. Előmelegített sütőben kb. 10-15 percig sütöttem. Közben 3 tojásfehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem. 600 g tejfölt 40 g vaníliás pudingporral, 40 g porrá őrölt DW 1:4 édesítővel és 2 g őrölt vaníliával simára kevertem. Óvatosan beleforgattam a tojáshabot és az elősütött tésztára öntöttem. Megszórtam 150 g meggyel (levét kinyomkodtam, úgy 150 g) és ráreszeltem a tészta másik felét. 20 perc alatt készre sütöttem, 1 éjszakára hűtőbe raktam, édesítővel megszórva tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.