2018. április 4., szerda

Kenyérlángos


20 g élesztőt, 265 ml langyos vizet, 10 g sót, 1 tojást, 150 g búzalisztet és 350 g teljes kiőrlésű búzalisztet összegyúrtam, majd addig dagasztottam, míg elvált a kezemtől. Letakarva 30 percet kelesztettem.
A megkelt tésztát enyhén lisztezett sütőpapíron gáztepsi nagyságúra nyújtottam és tepsibe raktam.
200 g tejfölt sóval, borssal, 2 gerezd reszelt fokhagymával összekevertem és megkentem vele a tésztát. 2 szelet füstölt sonkát, 1 szelet füstölt szalonnát és fél fej vöröshagymát apró kockákra vágtam és megszórtam vele a lángost. Tetejére trappista, ementáli és füstölt sajtot reszeltem.
A sütőt nem melegítettem elő, hogy amíg bemelegszik, addig is keljen a tészta. Kb. 30 perc alatt aranybarnára sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.