2021. november 13., szombat

Amerikai csokis keksz

Első lépésként a sütőt előmelegítettem 200 fokra. 
75 g 72 %-os étcsokoládét apróra vágtam. 
Kimértem és összekevertem a száraz hozzávalókat: 20 g vaníliás pudingport, 200 g teljes kiőrlésű-, 30 g finom búzalisztet és 1/2 kk. szódabikarbónát. 
150 g puha vajat habosra kevertem 20 g vaníliás cukorhelyettesítővel, 40 g negyedannyi édesítővel, majd egyesével hozzákevertem 2 tojást és hozzáadtam a lisztet, végül a csokidarabokat. 
16 db, kissé kilapított golyót formáltam és sütőpapírral bélelt tepsire sorakoztattam. Légkeveréssel, a hőfokot 2 perc elteltével 180 fokra visszavéve, összesen 10 perc alatt készre sütöttem. 
Én szeretem, ha picit vastagabb, puha a közepe, de ha valaki a ropogósabb, vékonyabb kekszet szereti, akkor készíthet ebből az adagból 24 db-ot is. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.