2018. március 31., szombat

Keksztekercs

1500 g darált, cukormentes, teljes kiőrlésű háztartási kekszet (Korpovit is lehet), 120 g kókuszlisztet, 100 g kakaóport, 100 g porrá őrölt DW 1:4 édesítőt, 250 g olvasztott margarint, 500 g sűrű sárgabaracklekvárt, 80 ml rumaromát, 330 ml kávét, 400 ml tejet (ez változhat a lekvár sűrűségétől függően) összegyúrtam és 4 részre osztva pihentettem félórát a hűtőben.
750 g margarint habosra kevertem 125 g porrá őrölt DW 1:4 édesítővel és 20 ml vaníliaaromával.
A kekszes masszát kókuszreszelékkel megszórt sütőpapíron kinyújtottam és megkentem a krémmel, majd szorosan feltekertem a papír segítségével. Kókuszreszelékkel megszórtam és 1 éjszakára hűtőbe raktam, másnap szeleteltem.
A fenti mennyiségből 4 db, kb. 50 cm hosszú tekercs lesz, kb. 1 cm szélesre szeletelve kb. 180-200 szelet. A ch-mennyiség függ a lekvár ch-tartalmától ill., hogy sima vagy növényi tejet használunk-e.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.